nieuku.. .jak skoniczyz studia i jeszcze bedziesz mogla du.pa ruszac dam ci papierkowa robote bedziesz worki po cemecie trzepac..
...
24.10.2012 r. 23:47:01
widocznie Gepi i Tibi dostali kosza
Gepard
25.10.2012 r. 07:31:27
no co wy zapytalem sie tylko czy ruskich produkuja tasmowo i czemu im rozumow nie wstawiaja..zawsze mnie ich narod interesowal..
kasia
25.10.2012 r. 08:44:11
Właściwie po co trzepać worki po cemencie , nie łatwiej na recykling
Katya ja wierze że jak skończysz studia to będziesz ...... napewno nie trzepakowa worków
...
25.10.2012 r. 08:46:06
a może powstanie nowy styl w muzyce?
kasia
25.10.2012 r. 08:50:28
może ....kto wie tylko jaką by nazwę nosił
...
25.10.2012 r. 09:04:33
nie podpowiem bo nie znam się na tym...
...
25.10.2012 r. 09:42:01
...
25.10.2012 r. 09:43:13
a jak kogoś znajdzie, to znaczy że warto było pisać prawdę...
...
25.10.2012 r. 09:43:33
Malinko, w pełni się z Tobą zgadzam
...
25.10.2012 r. 09:45:26
ani mi to w głowie
...
25.10.2012 r. 09:45:53
ale kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem...
...
25.10.2012 r. 09:51:07
Gepard
25.10.2012 r. 17:38:12
czy ja sie smieje normalnie nienormalnie jestem powazny. ciekawy innych ludzi szczegolnie tych co Pretty Woman sie na lukali w tv..i w glowach sie ponasie.ralo. .teraz kuzwa co 2ga po studiach z piecioma palami w du.pie i mowi niedouczony . ..i ma racje jestem nieuk..bo nie daje du.py...spasiba ja wole jeszce sra.c zczuciem
Katya
25.10.2012 r. 19:58:11
no nieeee, nie myslalam, ze ktos tu specjalne forum o mnie zalozy. aswoja droga, szkoda, ze nikt nie chce po prostu porozmawiac... Wam wydaje sie to wszystko proste, dla mnie to akt desperacji. A teraz to w ogole mam zamet w glowie. nie spodziewalam sie az takiej agresji. a najciekawsze, ze najbardziej agresywni, to ci ktorzy chcieli sie ze mna umowic. wtedy byli grzeczni. a kiedy odmawialam, okazywalo sie ze jestem ruska szmata, bez mozgu, zdziwilibyscie sie pomyslowoscia w wyzwiskach
a teraz mam dylemat