A masz inny plan ? Czyli co ? Z ptysiowatego ciasta nici ?..wieeedziaaaałammmm..
Damira
27.09.2019 r. 18:51:03
Rzuca owszem i to ostro czasem byle nie utonąć. .no co? Powiedział przestać jeść!!Mam tu jakieś Delicje niech se weżmie
Damira
28.09.2019 r. 12:55:02
Hmm.. spróbujmy wyobrazić sobie np.krowę albo jakieś inne zwierzę biorące do pyska palącą się słomę, wdychające dym i wypuszczające go przez nozdrza????? Złoto ...jest dla zuchwałych.
Damira
28.09.2019 r. 19:33:35
Czas na zmiany Złoto ..dobrze wiesz to metafora..
Damira
29.09.2019 r. 13:17:06
Nie lubisz, oj nie lubisz? apier jak i forum cierpliwymi ..są
Damira
30.09.2019 r. 18:29:34
A to se trzeba samemu odpowiedzieć , nie wiem , nie znam się zatyrana jezdem Masz??Oj to niedobrze stanowczo za mało seksu
Damira
01.10.2019 r. 19:00:02
Musowo przerobić to w dialogu wewnętrznym Niech bierze kajeciki pisze : w seksie o to by głównie szło,aby było miło przed, w trakcie i po...
Damira
02.10.2019 r. 18:28:57
Sobie można powiedzieć.. wszystko ..taaaaaa.. syndrom Maleńczuka, nie mogę leżeć a nie mogę wstać
Damira
04.10.2019 r. 18:46:54
Po selekcji hmmm.. to w sumie, bardzo pojemne zjawiska fonetyczne.. może obrazować wieeeele stanów... nieważkości
Damira
06.10.2019 r. 12:11:10
Jednym słowem swój chłop co to i pożartować może, i zabawić się lubi. Tylko posłuch musi być Zbierzesz to, co posiałeś
Mama mówiła Córuchna !Koniowi, psu, mężczyźnie się nie wierzy!!
Damira
18.10.2019 r. 20:49:44
Obecnie najbardziej znana i zarazem czczona, to ta komputerowa: Steve Jobs , Linus Torvalds, Bill Gates.
Damira
20.10.2019 r. 17:38:16
łeeee tam .. się mogą schować wszyściuśkie przy 1 dinarze kuwejcki ..równym 12 złociszom.
Damira
24.10.2019 r. 18:06:36
Skoro my mamy taki luksius życia ,wypadałoby wiedzieć jak to jest Krajach Trzeciego Świata
Damira
24.10.2019 r. 18:13:26
Biedny ten, kto pożąda wielu rzeczy.
Damira
24.10.2019 r. 18:24:03