Jestem 20-letnią studentką w potrzebie. Obecnie mam kilka kłopotów finansowych. Bardzo chciałabym je rozwiązać, abym mogła kontynuować studia, dlatego zdecydowałam się szukać znajomości sponsorowanej. Mam 168 cm wzrostu, 65 kg. Nie mam budowy modelki, ale gruba tez nie jestem. Mam trochę ciałka tu i ówdzie Co do oczekiwań to czekam na Twoje propozycje. Chciałabym jeszcze dodać, że to jest moja pierwsza tego typu znajomość. Moje doświadczenie w sprawach łóżkowych też nie jest zbyt duże, więc liczę, że będziesz moim nauczycielem Zainteresowanych Panów bardzo proszę o kontakt i kilka słów o sobie
dziewczyna.krakow @ wp.pl
KASIA ŁUCJA
21.03.2013 r. 12:02:59
JA TEŻ SZUKAM
antek
21.03.2013 r. 13:51:57
Tibi to nie wykrzywiaj geby tylko pomóż dziewczynie
gosikw74
21.03.2013 r. 14:28:51
mnie to sie tylko jedno kojarzy z osobami bioracymi kase za SEX... nie musze mowic chyba na glos, bo kazdy wie o co chodzi.. przykro mi, ze sobie nie radzicie - glupie kobiety - tylko tylek chcecIe nadstawic i kase zbierac... \"na czesne\" stuknijcie sie tam i owdzie, albo najlepiej na ulice idzcie....
gosikw74
21.03.2013 r. 18:37:04
to bylo bardzo lagodnie albo odwrotnie - jest sprzedajaca - to i kupujacy sie znajdzie...
MDM26
28.03.2013 r. 17:06:44
**cenzura** a a robic to nie ma komu hehe
poosslusznyyy
26.04.2013 r. 17:39:24
Oj tam, ślicznej Pani zawsze można pomóc
Tirexpl
03.05.2013 r. 22:22:20
Ja mam pytanie jedno
co będzie gdy osoba uprawiająca sponsoring się zestarzeje???
AylA
04.05.2013 r. 15:21:08
ba ZUS się paniami nie zajmie...za dużo okresów bezskładkowych
AylA
04.05.2013 r. 15:36:05
czyli w przyrodzie nic nie ginie
AylA
04.05.2013 r. 15:47:45
co byś nie utonął bo Harpie krążą i obskubują dziadków...do cna
Witam!
Co do oczekiwań to czekam na Twoje propozycje. Chciałabym jeszcze dodać, że to jest moja pierwsza tego typu znajomość. Moje doświadczenie w sprawach łóżkowych też nie jest zbyt duże, więc liczę, że będziesz moim nauczycielem