WIEKSZOSC Z WAS M KONTAKTOWICZE MYSLI ZE SWIETNIE SIE BAWIE,I NACIAGAM WIARE NA ZALOSNA HISTORIE......NIE DOBRZE MI SIE ROBI,ALE NIE DZIWIE SIE.BO SKAD SIE SPODZIEWAC INNEJ REAKCJI OBCYCH LUDZI,SKORO ojciec WLASNEGO DZIECKA WYJ,NAS NA BRUK!A TERAZ SIE POSMIEJCIE )))))))))))))ULZYLO?LEPIEJ SIE CZUJECIE?
Wybacz kochana ale ja jestem z zawodu pracownikiem socjalnym i mi kitu nie wcisniesz ,u nas nie ma eksmisji na bruk,idz do osrodka pomocy spolecznej tam ci pomoga ,mogą cie zakwaterowac w domu samotnej matki i dadza ci zasiłęk na ciebie i dziecko u nas nalezy sie na życie ponad 320zł na osobe okresowego i mozesz dostac tez celowy np ,na zakup odziezy,obuwia,środkow chemicznych i higienicznych,jezeli masz małe dziecko dostaniesz tez na pieluchy
Anka
19.06.2010 r. 18:07:50
a faceta o alimenty podaj ,jesli nie zaplaci dostaniesz z funduszu i zgłoś sie po zasiłęk rodzinny
Jacek
19.06.2010 r. 18:10:30
posluchaj fachowej porady...
Anka
19.06.2010 r. 18:13:16
ona nie posłucha
Jacek
19.06.2010 r. 18:17:33
to juz jej wybor...
Anka
19.06.2010 r. 18:20:18
to ściema
Jacek
19.06.2010 r. 18:28:21
naturalnie ze tak... ale naiwnych nie brakuje...
Man
19.06.2010 r. 18:31:33
NACIĄGARY ,TAKIE MI NA PRIV PISZĄ Z PROŚBAMI O POMOC
Anka
19.06.2010 r. 18:42:59
no faktycznie ,niby nie brakuje
Jacek
19.06.2010 r. 18:49:14
gdyby to byla prawda to zglosilaby sie do jakiejs instytucji,a nie pajacowala na necie...
Anka
19.06.2010 r. 18:52:08
no taka uboga a na net ją stać aaa i nie ma dachu nad głowa a ma ska pisac ciekawe
MARKO
19.06.2010 r. 18:52:20
tutaj to mozesz uslyszec tylko dobre rady
moze z niektorych skorzystasz
Anka
19.06.2010 r. 18:53:48
oj marko przestan
Anka
19.06.2010 r. 18:54:28
jezeli to prawda co piszę to jej napisałam co ma zrobić i gdzie sie udac,czytaj powyzej ,ale jakoś nie dowierzam
MARKO
19.06.2010 r. 18:58:02
nie czytalem wszystkich postow
a moze chce wzbudzic zainteresowanie swoja osoba??
przeciez chyba nie liczy na to ze zbiorke kasy zrobimy
i przelejemy na konto