...dzięki ci księżycu...Otwórz film w YouTube ...że drogę rozświetlasz jesienną nocą...bym myśli nie pogubił w czeluści czarnej otchłani...dobrze znam imię Twoje...i zapach...bez Ciebie kim bym był dziś...???...jedynie może tylko...słowem które niesie echo...do krainy zapomnienia...i za wszystko...
Nie znam się w temacie polityki i mam to gdzieś Byłam ostatnio na koncercie ,Pod Dachami Paryża, w wykonaniu Grand Orkiestry z Odessy piękne, jednak to wykonanie...hmmm
Mają się smacznie w zamrażalniku i słoikach
Otwórz film w YouTube
">
Kto by rodziców słuchał
Otwórz film w YouTube
Podjęłam prace w szkole na wsi klasy 7, 8 osobowe marzenie
aaaa to mi się zapodobało od pierwszego zasłyszenia
">
...o...o...ooooo...Otwórz film w YouTube
">
Tam leci a tam
U mnie widok na park również szeroki wachlarz kolorystyczny
Otwórz film w YouTube
">
Przecież wiem
U Cię jak sytuacja w dalszym ciągu embargo na myślenie
...Otwórz film w YouTube ...iii...bija-tyka...
...dzięki ci księżycu...Otwórz film w YouTube ...że drogę rozświetlasz jesienną nocą...bym myśli nie pogubił w czeluści czarnej otchłani...dobrze znam imię Twoje...i zapach...bez Ciebie kim bym był dziś...???...jedynie może tylko...słowem które niesie echo...do krainy zapomnienia...i za wszystko...
...a mnie się marzy...Otwórz film w YouTube ...i skowronka trel...
Dobry wieczór
Otwórz film w YouTube
">
Merci!
Otwórz film w YouTube
No i po imprezie
">
...Otwórz film w YouTube ...na co było to...???...
Będąc dalej w nurcie filozoficznym:
Otwórz film w YouTube
Dla przeciwwagi wielu uciążliwości życia, niebo ofiarowało człowiekowi trzy rzeczy: nadzieję, sen i śmiech..
Kantem Go!!!
">
...bez jaj...Otwórz film w YouTube ...głupota ludzka nie zna granic...aż Barycz wyparowała...
...i jeszcze żem zapomniał...nawet Kantem po łbie nic nie zmieni...nie zmieni ludzików w debilizm zaklętych...
...i wszyscy wiemy...Otwórz film w YouTube ...i co z tego...
...nie potrzeba...mamy przecież Tuska...Otwórz film w YouTube ...